Шановні партнери,
Радий представити вам уже шостий за рахунком Звіт про сталий розвиток корпорації «Оболонь». Документ, який ви читаєте, підсумовує вплив діяльності компанії на людей, навколишнє середовище та суспільство протягом 2013-го та першої половини 2014 років.
З часу публікації першого нефінансового Звіту корпорація «Оболонь» досягла значних успіхів у досягненні прогресу у сталому розвитку. Завдяки самовіддачі наших співробітників, реалізації продуктових та організаційних інновацій, а також суттєвому зменшенню впливу на екологію, компанія не лише підтвердила статус надійного та відповідального члена українського суспільства, але й вкотре посилила свої ринкові позиції.
Рушійною силою нашого успіху є люди: від фермерів, які вирощують ячмінь для нашого пива, до співробітників, які щодня примножують капітал компанії; від торгових команд, які просувають бренди «Оболоні» на ринку, і до споживачів, які вже багато років віддають перевагу нашій продукції. Люди для компанії «Оболонь» - це той авангард, заряд драйву та енергії, який визначає курс і задає темп нашого бізнесу.
Разом з тим, суспільство є важливим індикатором дій і кроків компанії у реалізації соціально відповідальної політики. «Оболонь» прагне до створення в Україні благополучного суспільства з гідними доходами, чистим довкіллям, розвиненою інфраструктурою і з посмішками на обличчі кожного українця. Для того, щоб втілювалися наші прагнення у справи, минулого року ми посилили співпрацю з громадами у місцях присутності наших підприємств та виділили ключові зони соціальної взаємодії.
Ми живемо на прекрасній і багатій українській землі з безкраїми полями, користуємось дарами природи і наш прямий обов'язок полягає у економії ресурсів і збереженні довкілля для прийдешніх поколінь. У цьому напрямку «Оболонь» продовжила реалізацію стратегії екологічної відповідальності. За минулий рік компанії вдалось наполовину зменшити відходи від основної діяльності і це лише початок втілення наших довгострокових еко-амбіцій.
Сьогодні у досить непростих умовах ведення бізнесу довіра наших працівників - найважливіший ресурс, а лояльність споживачів - найбільша цінність. Ми неухильно дотримуємося власного бачення ведення бізнесу на основі прозорості, відповідальності і надійності. Ми поширюємо наші цінності у бізнес-середовищі і намагаємося бути позитивним прикладом для наших партнерів.
Ми з радістю представляємо вам наші досягнення, результати й здобутки у сталому розвитку і знаємо, що збудували міцне підґрунтя для зустрічі з новими випробуваннями майбутнього. Головний виклик, що стоїть перед нами сьогодні, полягає у збереженні і розвитку того імпульсу, який ми отримали у 2013 році. І я впевнений: «Оболонь» впорається!