2013-2014
Стабильное развитие корпорации "Оболонь"
Офіційний звіт
Все разделы

Развитие персонала

«Стажування на «Оболоні» – це гарна можливість спробувати свої сили і знання на практиці. В роботі для мене все цікаве, кожен день дізнаєшся щось нове, що відбувається з брендом від його початку та приймаєш участь у підтримці торгової марки".
Поверіна Юлія
студентка IV курсу Національного університету харчових технологій
стажується у відділі маркетингу ринку пива

«Я хотів би і надалі працювати в АТ «Оболонь». Я вважаю цю компанію досить перспективною і мені приємно працювати з даною командою та портфелем брендів».
Лавський Андрій
магістратура КПІ
кафедра промислового маркетингу, стажується у відділі маркетингу ринку пива

«Я вважаю, що робота маркетологом-аналітиком підходить мені через мою схильність до аналізу даних, деяких практичних навичок у статистиці. Також мені подобається можливість глобально оцінювати ситуацію на ринках, її динаміку і тенденції. Мені до вподоби високі стандарти роботи, прийняті у команді маркетологів, та молодий енергійний колектив».
Ковалюк Дмитро
студент магістратури НТУУ КПІ
стажується у відділі аналітики
«Компанія «Оболонь» для мене – це еталон соціально-відповідальної та 100% української корпорації. На мою думку, це саме те місце, де можна сповна реалізувати свої проекти, проявити власні здібності, розкритись як спеціаліст та зростати, еволюціонуючи в своїй професійній діяльності. Працювати в команді бренд-менеджерів компанії «Оболонь» після закінчення стажування - це вже давно не просто бажання, а мета».
Сельська Софія
студентка V курсу Київського національного торгово-економічного університету
стажується у відділі маркетингу ринку напоїв
«Стажування дає можливість цілком зануритись у робочий процес. Відділ, у якому я стажуюся, зосереджує велику кількість різнопланової інформації про діяльність компанії і з цією інформацією цікаво працювати, виконуючи поточні завдання. Робота у «піарі» насичена та динамічна і дозволяє застосовувати на практиці здобуті знання».
Маханьова Дарина
студентка V курсу Київського національного лінгвістичного університету
стажується у відділі корпоративних комунікацій
«Стажування дозволяє залучати молодих та ініціативних людей до роботи у різних відділах компанії і таким чином, не лише підготувати кваліфікований резерв, а й розвивати управлінські компетенції наших працівників. Варто наголосити, що для усіх студентів стажування в компанії оформлюється офіційно, за трудовим договором, що допоможе їм підтвердити набутий досвід документально. Ми сподіваємося, що цей досвід стане успішним та допоможе молодим фахівцям реалізувати себе у майбутньом»".
Ніна Горбань
начальник бюро підготовки кадрів корпорації «Оболонь»