2013-2014
Сталий розвиток корпорації "Оболонь"
Офіційний звіт
Всі розділи
Корпорація
Засади сталого розвитку є одним із ключових елементів стратегії корпорації «Оболонь», завдяки якому компанія реалізує корпоративні амбіції і повноцінно розвиває кожен із чотирьох КСВ-напрямків: розвиток співробітників, захист екології, популяризація спорту і підтримка місцевих громад.
Виробництво
Виробництво якісних і безпечних напоїв – це основа довгострокової перспективи розвитку корпорації «Оболонь». Стабільність виробничих процесів, гарантія якості і безпеки напоїв забезпечують досягнення цілей компанії на шляху сталості.
Люди
Люди – головний капітал корпорації «Оболонь». Люди створюють напої, формують репутацію і примножують фінансові активи компанії. Саме тому «Оболонь» щодня працює над вдосконаленням соціальних програм і покращенням добробуту ключових стейкхолдерів компанії.
Економіка
Компанія «Оболонь» здійснює безпосередній і непрямий вплив на економіку країни та окремих регіонів присутності через зайнятість населення, наповнення місцевих і державного бюджетів, розвиток супутніх галузей і підтримку соціо-культурної складової.
Екологія
Зміна клімату, вичерпність ресурсів і енергонезалежність – виклики ХХІ ст. не тільки для пересічних людей, а й для великих виробників. Зменшення впливу на довкілля і збереження природи є пріоритетними для компанії «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв.
Суспільство
Дотримуючись принципів сталого розвитку, «Оболонь» розглядає участь у соціальному житті регіонів присутності компанії - як важливу складову розвитку українського суспільства і процвітання власного бізнесу.

Стандарти ведення бізнесу

Масштаби діяльності корпорації «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв та найбільшого українського експортера пива охоплюють ринки різних країн світу з різними культурними, політичними та економічними умовами. Такі умови часом створюють бар'єри у роботі компанії і мотивують до отримання найвищих результатів. Незважаючи на важливість досягнення комерційних цілей, корпорація «Оболонь» у своїй роботі завжди керується стандартами відповідального, чесного і прозорого ведення бізнесу.

Цінності корпорації «Оболонь»


Якість
Професіоналізм
Безпека
 Ефективність
Командний дух
Орієнтація на випуск напоїв, що відповідають найвищим стандартам якості і безпеки
Висока майстерність і якісне виконання зобов'язань співробітників у всіх сферах діяльності компанії для досягнення найкращих результатів
Цінність життя і здоров'я співробітників, їх родин; відповідальний підхід до експлуатації промислових об'єктів і розвитку місцевої соціальної інфраструктури у регіонах пристуності компанії
Орієнтація на досягнення результатів діяльності компанії з одночасним дотриманням високих стандартів екологічної і промислової безпеки
Створення єдиної «родини» однодумців, які прямуюють до спільних цілей і дотримуються філософії цінностей компанії
  1. У всіх структурах корпорації «Оболонь» діє Етичний кодекс, що визначає етичні стандарти ведення бізнесу компанії в Україні та за її межами, а також декларує правильну поведінку і права співробітників.
  2. Як відповідальний представник вітчизняного бізнесу «Оболонь» притримується приписів і норм українського законодавства та діє згідно стандартів міжнародного права.
  3. «Оболонь» підтримує якісний і конструктивний діалог з усіма контрагентами ринку, а у відносинах з конкурентами слідує принципам «чесної гри» (fair play):
    • повага до конкурента
    • повага до правил введення бізнесу та до рішень влади
    • уникнення проявів нечесної конкуренції
    • рівні шанси на успіх
  4. Люди є найвищою цінністю корпорації «Оболонь», яку вона реалізує через створення якісних напоїв для споживачів і забезпечення безпечних умов праці для співробітників.
  5. Зменшення шкідливого впливу на довкілля є одним із вагомих пріоритетів роботи компанії, який вона досягає за рахунок енергоефективності та переробці відходів.

Антикорупційна політика 


Антикорупційна політика корпорації «Оболонь» відповідає високим етичним стандартам ведення відкритого і прозорого бізнесу задля вдосконалення корпоративної культури всередині компанії та підтримки ділової репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках.

У боротьбі з недобросовісними діями «Оболонь» повністю поділяє та виконує десятий принцип Глобального Договору ООН щодо запобігання корупції.

«Оболонь» визначає ключові принципи та вимоги протидії нечесній ринковій грі і забезпечує дотримання антикорупційних норм керівництвом та співробітниками усіх десяти регіональних структур корпорації завдяки наступним нормативним документам:

  • положення, що регулюють посадові права і обов'язки співробітників, їх робочих відносин з колегами інших структурних підрозділів
  • положення, що регулюють вибір постачальників сировини, товарів, робіт, послуг
  • положення про договірну роботу в корпорації

Антикорупційні заходи компанії «Оболонь» спрямовані на:

Профілактику корупційних дій
Попердження корупції шляхом виявлення та подальшого усунення причин недобросовісних дій
Боротьбу з корупцією
Виявлення, попередження, припинення, розкриття та розслідування корупційних правопорушень
Мінімізацію та ліквідацію наслідків корупційних дій

 

Відповідальні закупівлі


У рамках розвитку співпраці з постачальниками та партнерами «Оболонь» притримується етики відповідальних і прозорих закупівель сировини, товарів, робіт і послуг, що не завдають шкоди людям та довкіллю. У компанії діє інтегрована система управління щодо якості і безпечності продукції, екології виробничих процесів та гарантій безпеки праці:

ISO 14001
ISO 22000
ISO 18001
ISO 9001
2004
2005
2007
2008
Якість сировини та готової продукції проходить контроль у виробничій, радіологічній та технологічній  лабораторіях.

Відповідальний маркетинг


У всіх видах комунікації зі споживачами, враховуючи рекламу, «Оболонь» керується засадами моральних та етичних принципів введення бізнесу. При взаємодії з суспільством в цілому і окремими групами осіб компанія виявляє чесність та прозорість надання інформації.

«Споживай відповідально»
У 2009 році вперше в Україні стартувала соціально-інформаційна програма, яка популяризує культуру відповідального споживання пива.

«Оболонь» першою серед вітчизняних виробників напоїв, у 2009 році реалізувала просвітницьку ініціативу «Споживай відповідально». Метою соціально-інформаційної програми є популяризація культури відповідального споживання пива в Україні.

У рамках просвітницької кампанії «Оболонь» розміщує на етикетках своєї продукції повідомлення про запобігання вживання напою окремим групам населення та інформацію про безпечні норми споживання:

  • «Не рекомендується вживати особам до 18-ти років, вагітним жінкам, водіям».

Як альтернативу, компанія пропонує споживачам обирати безалкогольне пиво, яке представлене у лінійці напоїв компанії.

Дотримуючись принципів відповідального маркетингу, «Оболонь» не проводить дегустацій пивної продукції та слабоалкогольних напоїв у торгових мережах та пунктах продажу.

Практики

  • Більше двадцяти років «Оболонь» реалізує програму підтримки соціально вразливих груп населення. До таких категорій належать люди з особливими потребами, малозабезпечені, люди похилого віку, діти з неблагополучних сімей. Такий напрям роботи охоплює і підтримку багатодітних родин, які функціонують як будинки сімейного типу. Реалізація цієї програми компанії забезпечує право дитини на виховання у сім’ї і щасливе дитинство у колі рідних.Детальніше