Масштаби діяльності корпорації «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв та найбільшого українського експортера пива охоплюють ринки різних країн світу з різними культурними, політичними та економічними умовами. Такі умови часом створюють бар'єри у роботі компанії і мотивують до отримання найвищих результатів. Незважаючи на важливість досягнення комерційних цілей, корпорація «Оболонь» у своїй роботі завжди керується стандартами відповідального, чесного і прозорого ведення бізнесу.
Якість | Професіоналізм | Безпека | Ефективність | Командний дух |
Орієнтація на випуск напоїв, що відповідають найвищим стандартам якості і безпеки | Висока майстерність і якісне виконання зобов'язань співробітників у всіх сферах діяльності компанії для досягнення найкращих результатів | Цінність життя і здоров'я співробітників, їх родин; відповідальний підхід до експлуатації промислових об'єктів і розвитку місцевої соціальної інфраструктури у регіонах пристуності компанії | Орієнтація на досягнення результатів діяльності компанії з одночасним дотриманням високих стандартів екологічної і промислової безпеки | Створення єдиної «родини» однодумців, які прямуюють до спільних цілей і дотримуються філософії цінностей компанії |
Антикорупційна політика корпорації «Оболонь» відповідає високим етичним стандартам ведення відкритого і прозорого бізнесу задля вдосконалення корпоративної культури всередині компанії та підтримки ділової репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках.
«Оболонь» визначає ключові принципи та вимоги протидії нечесній ринковій грі і забезпечує дотримання антикорупційних норм керівництвом та співробітниками усіх десяти регіональних структур корпорації завдяки наступним нормативним документам:
У рамках розвитку співпраці з постачальниками та партнерами «Оболонь» притримується етики відповідальних і прозорих закупівель сировини, товарів, робіт і послуг, що не завдають шкоди людям та довкіллю. У компанії діє інтегрована система управління щодо якості і безпечності продукції, екології виробничих процесів та гарантій безпеки праці:
ISO 14001 | ISO 22000 | ISO 18001 | ISO 9001 |
2004 | 2005 | 2007 | 2008 |
У всіх видах комунікації зі споживачами, враховуючи рекламу, «Оболонь» керується засадами моральних та етичних принципів введення бізнесу. При взаємодії з суспільством в цілому і окремими групами осіб компанія виявляє чесність та прозорість надання інформації.
«Оболонь» першою серед вітчизняних виробників напоїв, у 2009 році реалізувала просвітницьку ініціативу «Споживай відповідально». Метою соціально-інформаційної програми є популяризація культури відповідального споживання пива в Україні.
У рамках просвітницької кампанії «Оболонь» розміщує на етикетках своєї продукції повідомлення про запобігання вживання напою окремим групам населення та інформацію про безпечні норми споживання:
Як альтернативу, компанія пропонує споживачам обирати безалкогольне пиво, яке представлене у лінійці напоїв компанії.
Дотримуючись принципів відповідального маркетингу, «Оболонь» не проводить дегустацій пивної продукції та слабоалкогольних напоїв у торгових мережах та пунктах продажу.