Взаємодіючи з компаніями різними за формами власності та бізнес-цілями, корпорація «Оболонь» незмінно слідує принципам відповідального і прозорого ведення справ. Протягом 35 років «Оболонь» випускає інноваційні напої високої якості, забезпечує роботою тисячі українців, сумлінно сплачує податки, підтримує людей у віддалених регіонах країни і розвиває національну культуру та спорт. Сталий розвиток був і залишається невід'ємною складовою світогляду корпорації «Оболонь».
Як найбільший український виробник напоїв, «Оболонь» розглядає сталий розвиток не лише як ключовий фактор розвитку своєї діяльності, а і як важливий обов'язок відповідальності перед співробітниками, громадою і довкіллям.
Соціальна місія | Соціальна мета |
Виробляти корисні і безпечні напої для людей з максимальною ефективністю, турботою про суспільство і відповідальністю за довкілля | Забезпечити баланс економічних, соціальних та екологічних вигод через інтеграцію сталого розвитку з інтересами корпорації |
Флософія сталого розвитку передбачає чотири головні складові стратегії сталого розвитку корпорації "Оболонь":
Ніщо не стоїть на місці і ми постійно прагнемо досконалості, встановлюючи і досягаючи більш високих цілей у всіх сферах діяльності. Перспективою розвитку корпорації "Оболонь" є ефективний ріст, здатний забезпечити комерційний результат, соціальний прогрес і екологічну сталість. Такий підхід є довгостроковим зобов'язанням корпорації «Оболонь» у вдосконаленні шляхів підтримки усіх заінтересованих сторін компанії – споживачів, працівників, місцевих громад, партнерів, держави та ін.