2013-2014
Сталий розвиток корпорації "Оболонь"
Офіційний звіт
Всі розділи
Корпорація
Засади сталого розвитку є одним із ключових елементів стратегії корпорації «Оболонь», завдяки якому компанія реалізує корпоративні амбіції і повноцінно розвиває кожен із чотирьох КСВ-напрямків: розвиток співробітників, захист екології, популяризація спорту і підтримка місцевих громад.
Виробництво
Виробництво якісних і безпечних напоїв – це основа довгострокової перспективи розвитку корпорації «Оболонь». Стабільність виробничих процесів, гарантія якості і безпеки напоїв забезпечують досягнення цілей компанії на шляху сталості.
Люди
Люди – головний капітал корпорації «Оболонь». Люди створюють напої, формують репутацію і примножують фінансові активи компанії. Саме тому «Оболонь» щодня працює над вдосконаленням соціальних програм і покращенням добробуту ключових стейкхолдерів компанії.
Економіка
Компанія «Оболонь» здійснює безпосередній і непрямий вплив на економіку країни та окремих регіонів присутності через зайнятість населення, наповнення місцевих і державного бюджетів, розвиток супутніх галузей і підтримку соціо-культурної складової.
Екологія
Зміна клімату, вичерпність ресурсів і енергонезалежність – виклики ХХІ ст. не тільки для пересічних людей, а й для великих виробників. Зменшення впливу на довкілля і збереження природи є пріоритетними для компанії «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв.
Суспільство
Дотримуючись принципів сталого розвитку, «Оболонь» розглядає участь у соціальному житті регіонів присутності компанії - як важливу складову розвитку українського суспільства і процвітання власного бізнесу.

Соціальна місія

"ОБОЛОНЬ" БЕРЕ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ


Взаємодіючи з компаніями різними за формами власності та бізнес-цілями, корпорація «Оболонь» незмінно слідує принципам відповідального і прозорого ведення справ. Протягом 35 років «Оболонь» випускає інноваційні напої високої якості, забезпечує роботою тисячі українців, сумлінно сплачує податки, підтримує людей у віддалених регіонах країни і розвиває національну культуру та спорт. Сталий розвиток був і залишається невід'ємною складовою світогляду корпорації «Оболонь».

Як найбільший український виробник напоїв, «Оболонь» розглядає сталий розвиток не лише як ключовий фактор розвитку своєї діяльності, а і як важливий обов'язок відповідальності перед співробітниками, громадою і довкіллям.

Соціальна місія
Соціальна мета
Виробляти корисні і безпечні напої для людей з максимальною ефективністю, турботою про суспільство і відповідальністю за довкілля
Забезпечити баланс економічних, соціальних та екологічних вигод через інтеграцію сталого розвитку з інтересами корпорації

Філософія сталого розвитку – "Добрі справи на довгі роки"


Флософія сталого розвитку передбачає чотири головні складові стратегії сталого розвитку корпорації "Оболонь":

Люди
Співробітники є ключовим активом корпорації, який формує особливу трудову культуру компанії і відрізняє "Оболонь" від конкурентів.
Екологія
Мінімізація впливу діяльності компанії на довкілля через повторне використання ресурсів та енергоефективні технології гарантує еко-відповідальність кожного процесу роботи корпорації "Оболонь".
Місцеві громади
Ефективна і взаємовигідна співпраця з громадами на всіх територіях присутності підприємств корпорації - одна із ключових цілей діяльності компанії «Оболонь».
Культура і спорт
Соціальні інвестиції у розвиток культурно-освітніх програм і спорту, підтримка самобутності українських традицій є соціальним обов'язком корпорації "Оболонь" як найбільшого вітчизняного виробника.

Ніщо не стоїть на місці і ми постійно прагнемо досконалості, встановлюючи і досягаючи більш високих цілей у всіх сферах діяльності. Перспективою розвитку корпорації "Оболонь" є ефективний ріст, здатний забезпечити комерційний результат, соціальний прогрес і екологічну сталість. Такий підхід є довгостроковим зобов'язанням корпорації «Оболонь» у вдосконаленні шляхів підтримки усіх заінтересованих сторін компанії – споживачів, працівників, місцевих громад, партнерів, держави та ін.

СТРАТЕГІЧНЕ БАЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ КОРПОРАЦІЇ "ОБОЛОНЬ"


  • Інноваційний розвиток вітчизняної пивобезалкогольної галузі
  • Формування відповідальної практики управління і розвитку персоналу
  • Підвищення охорони праці і виробничої безпеки
  • Екологізація і підвищення енергоефективності діяльності
  • Справедливий розподіл створеної економічної вартості
  • Інвестування у розвиток регіональної економіки
  • Глибока інтеграція соціальної відповідальності у всі бізнес-процеси компанії

Практики

  • Більше двадцяти років «Оболонь» реалізує програму підтримки соціально вразливих груп населення. До таких категорій належать люди з особливими потребами, малозабезпечені, люди похилого віку, діти з неблагополучних сімей. Такий напрям роботи охоплює і підтримку багатодітних родин, які функціонують як будинки сімейного типу. Реалізація цієї програми компанії забезпечує право дитини на виховання у сім’ї і щасливе дитинство у колі рідних.Детальніше