2013-2014
Сталий розвиток корпорації "Оболонь"
Офіційний звіт
Всі розділи
Корпорація
Засади сталого розвитку є одним із ключових елементів стратегії корпорації «Оболонь», завдяки якому компанія реалізує корпоративні амбіції і повноцінно розвиває кожен із чотирьох КСВ-напрямків: розвиток співробітників, захист екології, популяризація спорту і підтримка місцевих громад.
Виробництво
Виробництво якісних і безпечних напоїв – це основа довгострокової перспективи розвитку корпорації «Оболонь». Стабільність виробничих процесів, гарантія якості і безпеки напоїв забезпечують досягнення цілей компанії на шляху сталості.
Люди
Люди – головний капітал корпорації «Оболонь». Люди створюють напої, формують репутацію і примножують фінансові активи компанії. Саме тому «Оболонь» щодня працює над вдосконаленням соціальних програм і покращенням добробуту ключових стейкхолдерів компанії.
Економіка
Компанія «Оболонь» здійснює безпосередній і непрямий вплив на економіку країни та окремих регіонів присутності через зайнятість населення, наповнення місцевих і державного бюджетів, розвиток супутніх галузей і підтримку соціо-культурної складової.
Екологія
Зміна клімату, вичерпність ресурсів і енергонезалежність – виклики ХХІ ст. не тільки для пересічних людей, а й для великих виробників. Зменшення впливу на довкілля і збереження природи є пріоритетними для компанії «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв.
Суспільство
Дотримуючись принципів сталого розвитку, «Оболонь» розглядає участь у соціальному житті регіонів присутності компанії - як важливу складову розвитку українського суспільства і процвітання власного бізнесу.

Звернення Президента

Шановні партнери,

Ми неухильно дотримуємося власного бачення ведення бізнесу на основі прозорості, відповідальності і надійності. Ми поширюємо наші цінності у бізнес-середовищі і намагаємося бути позитивним прикладом для наших партнерів.
О.Слободян

Радий представити вам уже шостий за рахунком Звіт про сталий розвиток корпорації «Оболонь». Документ, який ви читаєте, підсумовує інформацію про усі соціально значимі ініціативи компанії на території восьми областей України і розкриває конкретні досягнення корпорації у сферах покращення якості життя громад, мінімізації виробничого впливу на довкілля і розвитку трудових відносин протягом 2013-го та першої половини 2014 років. Цьогорічний звіт вперше демонструє соціальний, екологічний та екомічний вплив корпорації «Оболонь» у регіонах пристутності її підприємств.

З часу публікації першого нефінансового Звіту корпорація «Оболонь» досягла значних успіхів у прогресі сталого розвитку. Завдяки самовіддачі наших співробітників, реалізації продуктових та організаційних інновацій, а також суттєвому зменшенню впливу на довкілля, компанія не лише підтвердила статус надійного та відповідального члена українського суспільства, але й вкотре посилила свої ринкові позиції.

Рушійною силою нашого успіху є люди: від фермерів, які вирощують ячмінь для нашого пива, до співробітників, які щодня примножують капітал компанії; від торгових команд, які просувають бренди «Оболоні» на ринку, і до споживачів, які вже багато років віддають перевагу нашій продукції. Люди для компанії «Оболонь» – це той авангард, заряд драйву та енергії, який визначає курс і задає темп нашому бізнесу.

Разом з тим, суспільство є важливим індикатором дій і кроків компанії у реалізації соціально відповідальної політики. «Оболонь» прагне до створення в Україні благополучного суспільства з гідними доходами, чистим довкіллям, розвиненою інфраструктурою і з посмішками на обличчі кожного українця. Для того, щоб наші прагнення втілювалися у справи, минулого року ми посилили співпрацю з громадами у місцях присутності наших підприємств та виділили ключові зони соціальної взаємодії.

Ми живемо на прекрасній і багатій українській землі з безкраїми полями, користуємось дарами природи і наш прямий обов'язок полягає в економії ресурсів і збереженні довкілля для прийдешніх поколінь. У цьому напрямку «Оболонь» продовжила реалізацію стратегії екологічної відповідальності. За минулий рік компанії вдалось наполовину зменшити відходи від основної діяльності і це лише початок втілення наших довгострокових еко-амбіцій.

Сьогодні у досить непростих умовах ведення бізнесу довіра наших працівників – найважливіший ресурс, а лояльність споживачів – найбільша цінність. Ми неухильно дотримуємося власного бачення ведення бізнесу на основі прозорості, відповідальності і надійності. Ми поширюємо наші цінності у бізнес-середовищі і намагаємося бути позитивним прикладом для наших партнерів.

Ми з радістю представляємо вам наші досягнення, результати й здобутки у сталому розвитку і знаємо, що збудували міцне підґрунтя для зустрічі з новими випробуваннями майбутнього. Головний виклик, що стоїть перед нами сьогодні, полягає у збереженні і розвитку того імпульсу, який ми отримали у 2013 році. І я впевнений: «Оболонь» впорається!

Практики

  • Більше двадцяти років «Оболонь» реалізує програму підтримки соціально вразливих груп населення. До таких категорій належать люди з особливими потребами, малозабезпечені, люди похилого віку, діти з неблагополучних сімей. Такий напрям роботи охоплює і підтримку багатодітних родин, які функціонують як будинки сімейного типу. Реалізація цієї програми компанії забезпечує право дитини на виховання у сім’ї і щасливе дитинство у колі рідних.Детальніше