2013-2014
Сталий розвиток корпорації "Оболонь"
Офіційний звіт
Всі розділи
Корпорація
Засади сталого розвитку є одним із ключових елементів стратегії корпорації «Оболонь», завдяки якому компанія реалізує корпоративні амбіції і повноцінно розвиває кожен із чотирьох КСВ-напрямків: розвиток співробітників, захист екології, популяризація спорту і підтримка місцевих громад.
Виробництво
Виробництво якісних і безпечних напоїв – це основа довгострокової перспективи розвитку корпорації «Оболонь». Стабільність виробничих процесів, гарантія якості і безпеки напоїв забезпечують досягнення цілей компанії на шляху сталості.
Люди
Люди – головний капітал корпорації «Оболонь». Люди створюють напої, формують репутацію і примножують фінансові активи компанії. Саме тому «Оболонь» щодня працює над вдосконаленням соціальних програм і покращенням добробуту ключових стейкхолдерів компанії.
Економіка
Компанія «Оболонь» здійснює безпосередній і непрямий вплив на економіку країни та окремих регіонів присутності через зайнятість населення, наповнення місцевих і державного бюджетів, розвиток супутніх галузей і підтримку соціо-культурної складової.
Екологія
Зміна клімату, вичерпність ресурсів і енергонезалежність – виклики ХХІ ст. не тільки для пересічних людей, а й для великих виробників. Зменшення впливу на довкілля і збереження природи є пріоритетними для компанії «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв.
Суспільство
Дотримуючись принципів сталого розвитку, «Оболонь» розглядає участь у соціальному житті регіонів присутності компанії - як важливу складову розвитку українського суспільства і процвітання власного бізнесу.

Заінтересовані сторони

Заінтересовані групи
Зобов'язання корпорації
Інструменти комунікації і частота
Акціонери
власники акцій, банківські структури, інвестиційні фонди
  • Формування цінності корпорації
  • Своєчасне інформування
  • Контроль і запобігання ризикам.
  • Фінансова звітність (щорічно)
  • Установчі зустрічі (щорічно/щоквартально)
  • Офіційний веб-сайт корпорації
  • Рейтинги зі сталого розвитку (щорічно)
Персонал
співробітники, директори, профспілки
  • Безпека праці.
  • Достойна зарплатня
  • Відсутність дискримінації та рівні права
  • Гендерна рівність.
  • Інвестиції у професійний розвиток.
  • Визнання результатів
  • Дослідження, опитування (щорічно/за потребою)
  • Фокус-групи (за потребою)
  • Обмін фахівцями (за потребою)
  • Співпраця з профспілкою (на постійній основі)
  • Інтранет, корпоративні ЗМІ (щоденно/щоквартально)
Споживачі
вітчизняні та міжнародні

 

  • Якість продукції.
  • Інновації.
  • Відповідальне споживання.
  • Доступ до інформації про продукцію, компанію.
  • Соціальна відповідальність.
  • Корпоративний веб-сайт (щоденно)
  • Соціальні медіа (щоденно)
  • Реклама
  • Гаряча лінія (щоденно)
  • Екскурсійна програма.
  • Дослідження (за потребою)
Місцеві громади
населення регіонів, де знаходяться підприємства, громадські організації, фонди, об'єднання, асоціації
  • Створення робочих місць і сплата податків
  • Захист довкілля
  • Соціальні та культурні проекти
  • Розвиток волонтерських проектів
  • Партнерство
  • Зустрічі, пряма комунікація, проекти (за потребою)
  • Екскурсії на виробництво (щоденно/за запитом)
  • Звіт про сталий розвиток (щорічно)
  • Корпоративний веб-сайт, соціальні мережі (щоденно)
Органи влади та ЗМІ
галузеві органи та організації, медіа
  • Надання інформації про діяльність
  • Сплата податків
  • Дотримання законів
  • Вчасне виконання запитів
  • Прес-релізи, коментарі (за потребою)
  • Прес-конференції (за потребою)
  • Представленість у керівних органах
  • Звітність (щорічно/щоквартально)
  • Соціальні медіа (щоденно)
Партнери та фінансові установи
постачальники, дистрибутори, банки
  • Чесна конкуренція
  • Прозорі закупівлі
  • Етична поведінка
  • Виконання угод і зобов'язань.
  • Дотримання гарантій
  • Антикорупційні процедури.
  • Офіційний веб-сайт
  • Звіт про сталий розвиток (щорічно)
  • Робочі зустрічі, презентації (за потребою)
  • Галузеві виставки (щорічно/за потребою)
На основі зворотнього зв’язку зі стейкхолдерами – листи, зустрічі, дзвінки на Гарячу лінію, повідомлення у соціальних мережах, репутаційне дослідження, скриньки довіри в офісах – компанія «Оболонь» виокремила перелік суттєвих питань.

Матриця істотності


Істотні питання
Фінансово-економічні результати
Трудові відносини: розвиток персоналу, безпеку праці
Гендерна рівність
Якість і безпека
Захист навколишнього середовища
Внесок у регіональну економіку
Корпоративне управління
Енергоефективність: повторне ресурсокористування, безвідходність
Соціальні інвестиції
Шкала істотності
Зацікавлені сторони
Дуже істотно
Істотно
Не суттєво
Акціонери
Персонал
Персонал
Персонал
Споживачі
Місцеві громади
Органи влади та ЗМІ
Органи влади та ЗМІ
Місцеві громади
Персонал
Партнери та фінансові установи
Акціонери
Акціонери
Місцеві громади

Практики

  • Більше двадцяти років «Оболонь» реалізує програму підтримки соціально вразливих груп населення. До таких категорій належать люди з особливими потребами, малозабезпечені, люди похилого віку, діти з неблагополучних сімей. Такий напрям роботи охоплює і підтримку багатодітних родин, які функціонують як будинки сімейного типу. Реалізація цієї програми компанії забезпечує право дитини на виховання у сім’ї і щасливе дитинство у колі рідних.Детальніше