2013-2014
Сталий розвиток корпорації "Оболонь"
Офіційний звіт
Всі розділи
Корпорація
Засади сталого розвитку є одним із ключових елементів стратегії корпорації «Оболонь», завдяки якому компанія реалізує корпоративні амбіції і повноцінно розвиває кожен із чотирьох КСВ-напрямків: розвиток співробітників, захист екології, популяризація спорту і підтримка місцевих громад.
Виробництво
Виробництво якісних і безпечних напоїв – це основа довгострокової перспективи розвитку корпорації «Оболонь». Стабільність виробничих процесів, гарантія якості і безпеки напоїв забезпечують досягнення цілей компанії на шляху сталості.
Люди
Люди – головний капітал корпорації «Оболонь». Люди створюють напої, формують репутацію і примножують фінансові активи компанії. Саме тому «Оболонь» щодня працює над вдосконаленням соціальних програм і покращенням добробуту ключових стейкхолдерів компанії.
Економіка
Компанія «Оболонь» здійснює безпосередній і непрямий вплив на економіку країни та окремих регіонів присутності через зайнятість населення, наповнення місцевих і державного бюджетів, розвиток супутніх галузей і підтримку соціо-культурної складової.
Екологія
Зміна клімату, вичерпність ресурсів і енергонезалежність – виклики ХХІ ст. не тільки для пересічних людей, а й для великих виробників. Зменшення впливу на довкілля і збереження природи є пріоритетними для компанії «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв.
Суспільство
Дотримуючись принципів сталого розвитку, «Оболонь» розглядає участь у соціальному житті регіонів присутності компанії - як важливу складову розвитку українського суспільства і процвітання власного бізнесу.

Освітні проекти

500 тис. грн
інвестиції компанії у розвиток освітніх проектів

Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика


У 2005 році «Оболонь» долучилася до підтримки Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика, який

  • популяризує знання з української мови у суспільстві;
  • підносить престиж державної мови серед молоді;
  • виховує повагу до культури і традицій України.
Від 3000 до 6000 грн
складають заохочувальні премії переможців
9 років «Оболонь» надає фінансову підтримку конкурсу та встановлює власні премії для талановитих знавців української мови

На сьогоднішній день конкурс імені Петра Яцика – це:

  1. 5 млн. школярів, учнів профтехосвіти, студентів та представників української діаспори беруть участь у мовному марафоні щороку
  2. 25 країн світу, громадяни яких беруть участь в освітньому заході
  3. 9-21 рік – вік знавців рідної мови Міжнародного конкурсу ім. П. Яцика

    Корпоративна соціальна відповідальність


    У 60 ВНЗ України викладають дисципліну «Корпоративна соціальна відповідальність».

    94 викладачі
    підготовлені до викладання дисципліни «КСВ» протягом 2009-2013 рр.

    У 2013 р. «Оболонь» підтримала Літній університет Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО) «Методика викладання КСВ» у форматі «Training for Trainers» для викладачів вищих навчальних закладів. Компанія надала фінансову допомогу, забезпечила захід напоями і провела навчальну сесію для слухачів школи.

    29 викладачів із 15 університетів із 9 міст України підготовив Літній університет-2013 УАРМБО за підтримки компанії:

    • Донецький національний університет;
    • Житомирський державний університет ім. І. Франка;
    • Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана;
    • Національна академія управління при Президентові України (м. Київ);
    • Національний лісотехнічний університет України (м. Львів);
    • НТТУ «Київський політехнічний інститут»;
    • Одеський національний університет імені  І.І. Мечникова;
    • Східноєвропейський університет економіки і менеджменту (м. Черкаси);
    • Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ;
    • Таврійський національний університет (м. Сімферополь);
    • Університет економіки та права «КРОК» (м. Київ);
    • Ужгородський національний університет;
    • Ужгородський торговельно-економічний інститут  КНТЕУ;
    • Харківський національний економічний університет;
    • Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

    Підтримка обдарованої молоді


    Більше 10 років «Оболонь» підтримує Школу мистецтв №5 м. Києва, де навчаються творчо обдаровані діти. Компанія надає корисні напої, подарунки та сувенірну продукцію для учнів закладу.

    З 90-х років «Оболонь» підтримує ініціативи і програми Київського політехнічного інституту. Такими проектами є студентські інженерні змагання, олімпіади, конкурси та фестивалі. «Оболонь» надає продуктову, консультаційну підтримку заходам і запрошує повнолітніх студентів на промислову екскурсію, щоб наочно продемонструвати майбутнім фахівцям технічні можливості найбільшої пивоварні «Оболонь».

    Практики

    • Більше двадцяти років «Оболонь» реалізує програму підтримки соціально вразливих груп населення. До таких категорій належать люди з особливими потребами, малозабезпечені, люди похилого віку, діти з неблагополучних сімей. Такий напрям роботи охоплює і підтримку багатодітних родин, які функціонують як будинки сімейного типу. Реалізація цієї програми компанії забезпечує право дитини на виховання у сім’ї і щасливе дитинство у колі рідних.Детальніше